Päev algas käsitööõpetuse tundidega. Täna oli tüdrukutel ülesandeks teha erinevate vahendite abil väike pildike. Kõigepealt sai iga õpilane endale ristkülikukujulise kartongi, mille keskele oli kleebitud kahepoolse teibi riba, mille peale hakati kujundama pilti. Töö valmistamiseks oli lastel kasutada helmeid, tähekesi, kuivatatud lillede õisi, lõngajupikesi jne.
Selle töö puhul oli väga oluline osa planeerimisel. Vaatamata õpetaja korduvatele märkustele, olid lapsed ikka väga tormakad ning ei võtnud planeerimisülesannet liialt tõsiselt.
Osade tööde puhul oli võimalik tuvastada, mida on tahetud kujutada, aga enamus töid olid abstraktsed.
Kiirematel õpilastel oli võimalus teha kaks pilti või lõpetada eelnevalt pooleli jäänud töid.
Päev jätkus eesti keele ja matemaatika tundidega.
Eesti keeles mindi uue teemaga edasi. Lapsed n-ö õppisid uusi küsisõnu: kellega? millega? ning kelleta? milleta?. Lugemispala põhjal vaadeldi, millal on sobilik selliseid küsisõnu kasutada.
Matemaatika tunnis oli õpetaja eelmisel tunnil jätnud koduse töö ning täna tunni alguses esimese asjana kontrolliti koduseid töid. Kahjuks ei olnud tööd tehtud kõigil õpilastel, neil kellel oli töö tegemata, said päevikusse märkused.
Koduste tööde eest panevad õpilased ise endale hinded. Kellele olid kõik õiged vastused, saab punase pliiatsiga kirjutada ülesande alla viie. : )
Tunnis vahelduvad suulised ja kirjalikud ülesanded. Kirjalikud ülesanded tehakse enamjaolt töövihikusse.
Tehted, kus üks liige on puudu, valmistavad tüdrukutele veidi peavalu. Esimeste vastuste saamine võtab aega ja mõtlemist.
Homme jätkub koolinädal eesti keele, matemaatika ja kehalise kasvatuse tundidega.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar